- Sklep internetowy annamazurczyk.sorus.pl prowadzony jest przez firmę (nazywanej dalej w regulaminie „Sprzedawcą”): DM Sorus Sp. z o. o., ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań, POLAND; Sąd Rejonowy w Poznaniu, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS: 0000425140, NIP-UE: PL7822550902, REGON: 302151610, Kapitał zakładowy: 200 000 zł.
- Składając zamówienie Klient zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
- Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926).
- Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.
- Klient ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
- Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.
- W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Do każdego zamówienia sprzedawca wystawia faktury VAT.
- Sposoby i koszty dostawy oraz przesyłki są szczegółowo wymienione na stronie annamazurczyk.sorus.pl/sklep/dostawa-i-platnosc/ oraz podawane i obliczane automatycznie na stronie z zamówieniem.
- Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.
- Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (np. Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 1-3 dni. W przypadku produktów cyfrowych czas dostawy to maksymalnie 1 dzień.
- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Produkty cyfrowe są udostępniane pod linkiem wysyłanym na adres e-mail kupującego. Link do pobrania zakupionych plików znajduje się też na stronie z Zamówieniami https://annamazurczyk.sorus.pl/moje-konto/orders/ po kliknięciu w przycisk „Zobacz” przy danym zamówieniu.
- W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- Zakupione i dostarczone towary są szczelnie zapakowane.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sprzedawcą. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni.
- Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować (odstąpić od zawarcia umowy) zgodnie z Zasadami odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
- Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta art. 12.ust. 1 pkt. 21 informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366 . Do pozasądowego rozwiązania sporu online można przystąpić za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą: tel. +48 61 653 01 43 (w dni robocze w godz. 8-16), e-mail: sklep@sorus.pl